Ontinyent facilita a les empreses locals la realització de gestions online amb “La meua carpeta”
El servei que permet obtenir certificats i gestionar rebuts municipals admet ara també els certificats FNMT, que utilitzen la majoria de les empreses
12/09/2018

L’Ajuntament d’Ontinyent posa a l’abast de les empreses locals la realització de gestions online amb el servei “La meua carpeta”, que permet entre altres coses gestionar rebuts des de dispositius connectats a internet. Des de la posada en marxa del servei, en abril de 2017, han estat més de 2000 els usuaris que han evitat haver de desplaçar-se a l’Ajuntament per fer més de 9.000 gestions (obtenció de 5.732 rebuts, 2715 volants i 636 certificats en format pdf, o la realització de 1298 pagaments, per un import de 63.750.56 € en total). La gran majoria d’estos usuaris han estat persones particulars, a través de DNI Electrònic o certificats emesos per la Generalitat Valenciana, així com algunes empreses, que ara podran ser més, en comptar amb noves facilitats.

 

La regidora d’Innovació, Rebeca Torró, explicava que “ara, la novetat és que s’ha habilitat l’accés amb els certificats FNMT de la Fàbrica Nacional de Moneda i Timbre, que facilita l’Agència Tributària i que són els que majoritàriament s’empren des del sector empresarial. Açò en la pràctica facilita a les empreses la utilització del servei, des de qualsevol lloc amb connexió durant les 24 hores del dia els 365 dies de l’any, i a més estalviant recursos en temps i paper a l’Ajuntament”, assenyalava. El servei, al qual es pot accedir a l’adreça http://carpeta.ontinyent.es, accessible des de la web municipal, permet traure volants i certificats d'empadronament, així com gestionar tots els rebuts de l’usuari (pagaments, domiciliacions, etc), en castellà, valencià i anglès.

 

El regidor de Govern Obert i Transparència, Joan Sanchis, que agraïa el treball del departament d’informàtica, recordava que el servei “La meua carpeta” està integrat al pla “OntinyentGO” de potenciació de l’ús de les noves tecnologies entre la ciutadania. Des de la seua posada en marxa, “OntinyentGO” ha suposat la inclusió d’altres millores i serveis com la Seu Electrònica, el servei de consulta del cens electoral online, la consulta d’ubicació dels nínxols del cementeri des de dispositius mòbils, la passarel·la de pagaments, o ara la carpeta ciutadana. En matèria d’impuls a l’ús de les noves tecnologies s’ha duplicat els punts d’accés públic gratuït per wi-fi al casc urbà i posat en marxa el servei Ontinyent Avisa a través de l’APP municipal.

 

Formulari de cerca

Dl Dm Dc Dj Dv Ds Dg
 
 
 
 
 
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
30